Subject: Ed: KIK mürakaartide voor
From: "Rasmus Pruus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Apr 2024 09:27:10 +0300

Palun reg. selgitustaotlus. Resolutsioon teadmiseks KTO juhatajale, vastab 
Rasmus Pruus.

Saatja: Lilian Olle <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 23. aprill 2024 15:00
Adressaat: Rasmus Pruus <[email-masked]>
Teema: KIK mürakaartide voor

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Rasmus!

Sain Teie kontakti KliMist Reet Pruulilt.

Olen KIKis atmosfääriõhu kaitse programmi  vastutav projektikoordinaator. 
Vooru planeeritud 50 000 sooviksime otsustega ära katta. Samas tänaseks ei 
ole veel ükski KOV alustanud mürakaartide voorus 
<https://kik.ee/et/toetatavad-tegevused/atmosfaariohu-kaitse-programm> 
taotluse täitmist. Kas Teil Terviseametis on võimalik meile kokku panna 
nimekiri KOVidest, kellele olete teinud ettepaneku mürakaardi koostamiseks 
teinud? Sedasi saaksime sihitumalt selle KOViga ühendust võtta. Kui selgub 
huvi taotlusvooru vastu, saan veel taotlusvooru lõpptähtaega pikendada.

Tervitades

Lilian Olle

projektikoordinaator

Kastani tn 42, Tartu

Tel: 5880 0238

 <http://www.kik.ee> www.kik.ee

 <http://www.kik.ee/facebook> www.kik.ee/facebook

 <https://keskkonnainvesteeringutekeskus.sendsmaily.net/landing-pages/6ced13c9-2afd-417e-ac87-0f912791c444/html/> 
Liitu KIKi uudiskirjaga